Nicole around the world!

De laatste daagjes

Eenmaal bijgekomen van het oud op nieuw vieren (en nee pap, we hebben niet gekotst van die emmer drank...), zijn we naar Ko Yao vertrokken. Heerlijk rustig eilandje!

We hebben daar 3 nachten een houten hutje met veranda en hangmat gehuurd op een heuvel met uitzicht op de zee. Wel helemaal lek gestoken ondanks de klamboe, maar dat mag de pret niet drukken. Mooi boottochtje gemaakt door het Pang Nga National Park en verder een beetje aan het strand gelegen en het eilandje rondgereden met scootertjes.

Een paar dagen geleden zijn we in Phuket aangekomen, aangezien alle accomodaties aan het strand helemaal ramvol zitten zitten we nu in Phukettown. Achteraf nog niet zo verkeerd dat we niet in de kermis van Patong terecht zijn gekomen, daar is Lloret de Mar echt niks bij. Een en al foute toeristen, gogobars, ladieboys en jonge Thaise meisjes met dikke oude Duitsers. Nogal een cultuurshok na Ko Yao.

Na 2 dagen Patong Beach hadden we het echt helemaal gehad (alleen het duiken was erg gaaf). Maar gister hebben we gelukkig een wat relaxter plaatsje ontdekt... Nai Harn. Daar hebben we lekker nog 2 daagjes van het strand kunnen genieten. En nu zit het er dan echt op. Over 7 uurtjes vertrekken we weer dus snel mijn backpack pakken en een paar uurtjes slapen, tot snel!! meer foto's