Nicole around the world!

Viva Mexico!!

Eindelijk is het dan zo ver, vandaag vertrekken we naar Mexico! Bij het inchecken vragen we even of het toestel vol zit en dat blijkt niet het geval, we krijgen 2 plaatsen bij de nooduitgang. Het vliegtuig is niet zo groot 2-3-2 (Nee, dat is niet het boeing nummer, maar de indeling van de stoelen). Een klein toestel betekent een kleine nooduitgang dus de ruimte valt een beetje tegen. Maar goed die paar extra centimeters zijn mooi meegenomen, daarvoor nemen we vlagen van wc-lucht voor lief.

Na iets meer dan 10 uurtjes vliegen landen we op Cancun en pakken de bus naar Playa del Carmen. Wat een drukte!! Het lijkt Salou wel, maar dan met een Mexicaans tintje. Eerst maar eens op zoek naar ons hotelletje. Gelukkig zijn de straten genummerd en verdeeld in blokken, dus binnen no time hebben we hotel Playa del Carma gevonden. Zo'n leuk hotelletje!! Super sfeervol met een binnenplaatsje, een klein zwembadje en een hele berg tropische planten omringt met huisjes met rietendaken en veranda's met hangmatjes. Ff lekker douchen, pinnen, een hapje eten en op tijd naar bed.