Nicole around the world!

Het sprookje van 1001 nacht.... Marrakech

De wir war van straatjes, mensen in traditionele gewaden, slangenbezweerders, toekomstvoorspellers, arabische muziek en aladinlampen..... het lijkt alsof we regelrecht een sprookje zijn binnengewandeld. We hebben veel gezien (paleizen, tuinen, het atlasgebergte), ons heerlijk laten verwennen in een hammam, uren rondgeslenterd door de smalle straatjes van de souks en geweldig goed gegeten. Helaas zit het er weer op, Olivia, Rob en Marianne bedankt. Au revoir Marrakech.. meer foto's

Reacties

Reacties

(L)Marrakech

Marrakech is the bomb mensen! Het is echt de moeite waard om er 1001 nachten door te brengen haha.

Opz'nHollands

Hallo allemaal,

Ik ben er vorig jaar geweest en het was echt prachtig. Marrakech is een mooie stad in marokko en het staat eigenlijk wel bekend om het sprookje van 1001 nachten. De meeste die Marokkaanse jongeren hier in Nederland zien,zien ze als ongehoorzame en onopgevoede dieven. Maar geloof me,ik heb dagen doorgebracht met Marokkaanse jongeren in Marakkech en die waren het tegendeel. Ze toonden respect en ik kon altijd met ze lachen. Daarom denk ik dat het ook door de Nederlandse samenleving komt,dat de derde generatie vaak negatief op het nieuws komt.
Wat ik jullie wil zeggen is dat jullie de tijd moeten nemen om ze beter te leren kennen en misschien schieten we er allebei een stuk mee op! En vergeet zeker niet om er een keer in het leven Marrakech te bezoeken.

Groetjes,

jim

de reden waarom de marokkanen in nederland zo anders zijn dan die in marokko, is omdat deze marokkanen hier uit de riff gebergtes komen, en die hebben een heel ander karakter dan de andere marokkanen, ze zijn vaak heel onrespectvol en zijn meestal dieven en herrieschoppers, zelfs in marokko hebben ze last van dit soort marokkanen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!